sobota, 9 kwietnia 2011

Szczoteczka do twarzy

Zawsze chciałam sobie kupić taki gadżet, ale zawsze coś powstrzymywało mnie od zakupu... aż do czasu, na rynku dostępnych jest wiele tego typu szczoteczek, jednak w końcu mój wybór padł na firmę Top Choice, cena ok 5 zł.


Szczoteczka wykonana jest z plastiku, na początku bałam się, że rączka szybko się złamie, nic bardziej mylnego. Używam jej intensywnie od 2 m-cy i jest jak nowa. Włoski są na tyle miękkie, że nie podrażniają delikatnej skóry twarzy.


Szczoteczka pomaga dokładnie usunąć zanieczyszczenia. Doskonale oczyszcza pory i złuszcza martwy naskórek, jednocześnie poprawia ukrwienie i koloryt cery. Pozostawia uczucie gładkości. Producent zeleca stosować ją 2-3 razy w tygodniu, jednak ja używam jej codziennie, gdyż odkąd ją mam nie wyobrażam sobie mycia twarzy bez niej. Ponadto szczoteczka ma nasadkę, która chroni włosie przed odkształceniem i zanieczyszczeniem.
Dlatego, jeśli nadal ktoś nie ma tego gadżetu w swojej łazience, najwyższy czas by to zmienić :)

2 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam takiej szczoteczki ale po przeczytaniu Twojej notki na 100% znajdzie się w mojej łazience już niedługo. Fajna sprawa - robi jednocześnie tyle rzeczy naraz;)
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam ściereczkę do twarzy.. ale na te szczotkę też się czaję ;D w końcu coś musi sobie poradzić z moimi porami :D

    OdpowiedzUsuń