czwartek, 21 kwietnia 2011

Essence Mineralny Puder Kompaktowy

Dzisiaj chciałam napisać kilka słów na temat tego pudru, mam już 2 opakowanie i nadal jestem nim zachwycona.


Używam odcienia 02 Soft Beige. Puder podobno wzbogacony jest o cenne minerały, jaka jest prawda nie wiem, (ale pewnie nawet nie ma grama minerałów) na odwrocie opakowania nie ma żadnej informacji na ten temat.



Kosmetyk rozprowadza się równomiernie, nie tworzy smug i plam, nie ciemnieje na twarzy. Skóra staje się  matowa i wygładzona, lecz efekt matu nie jest długotrwały, ale mnie to nie przeszkadza, dlatego że nie posiadam tłustej cery, która potrzebuje ciągłego matu. Puder nie wysusza, nie podrażnia i nie zapycha porów, co uważam za duży plus. Ponadto nie ma zapachu i nie pyli się podczas aplikacji. Kompakt daje delikatne aksamitne wykończenie.

Tak prezentuje się na skórze:

  


A tak już rozmazany:


Opakowanie niestety nie jest jakieś super-piękne i do tego napisy szybko się ścierają, ale te wszystkie uchybienia mogę wybaczyć, bo puder jest naprawdę bardzo dobry.

6 komentarzy:

  1. Dla mnie nić nie zastąpi mineralnego sypańca z essence. Edm mu do pięt nie dorastają. Ten też fajnie wygląda ale jakoś całkowicie odeszłam od pudrów prasowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tego mineralnego sypańca, szkoda tylko że został wycofany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, a mnie zapychają pudry Essence :/ miałam ukochany podkład w musie z E. i odstawiłam, właśnie z powodu zapychania i podkreślania skorek... ulubieńcem pod względem efektu był też AOH (niestety wycofany...) ale również strasznie zapychał...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje:) To są sztuczne bazarkowe rzęsy przecięte na pół (tzn z jednej mam dwie krótkie pary) i pomalowane farbką na czerwono:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne posty. Co do pudru to zwykle używałam tego typu prasowanych, a teraz przerzuciłam się na transparentny z My Secret i jest świetny.
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No aplikacja może nie być przyjemna przy Viperze ale działanie jest o wiele lepsze. Tak przynajmniej się wypowiadają inne dziewczyny. Świetne recenzje komsetyków tak pozatym spodobała mi się ta pomadka Rimmela. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń