sobota, 8 lipca 2017

Letnie nowości i edycje limitowane w Drogeriach Natura

W markach Kobo, My Secret i Sensique pojawiły się kosmetyki do podkreślania oczu i ust, modelowania twarzy i stylizacji paznokci. Wśród nich limitowane edycje lakierów do paznokci o neonowych kolorach My Secret Shocking Neon Color Nail Polish i lakieru do ust My Secret Shocking Lip Lacquer o głęboko nasyconym odcieniu, a także potrójne cienie do powiek Sensique Creative Eyeshadows oraz korektor modelujący Kobo Illuminator with Tens'upTM. Wszystkie nowości dostępne są wyłącznie w Drogeriach Natura oraz na ich stronie internetowej.


MY SECRET NEON COLOR NAIL POLISH  

edycja limitowana



Lakiery do paznokci o neonowych kolorach, które pozwolą wykreować fantazyjny letni manicure. Nowoczesna lekka formuła zapewnia równomierne rozprowadzenie na płytce paznokcia i zapobiega powstawaniu smug. 
Dostępne kolory: Neon Blackberry, Neon Strawberry, Neon Lime, Neon Orange, Neon Cherry.
POJEMNOŚĆ: 10 ml
CENA: 9,99 zł


MY SECRET SHOCKING LIP LACQUER

edycja limitowana

Lakier do ust i nowym soczystym odcieniu 312 Holo Sweet Nude. Gwarantuje głębokie nasycenie kolorem i intensywny połysk. Lekka, żelowa konsystencja zapewnia łatwą aplikację i wyjątkowy efekt na ustach.
POJEMNOŚĆ: 7 ml
CENA: 11,99 zł


SENSIQUE CREATIVE EYESHADOWS

Kremowe, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze. Łatwe w aplikacji. Dostępne w dwóch nowych odcieniach: 141 Caramel Cake, 142 Chocolate Dessert.
WAGA: 4,5 g
CENA: 8,99 zł


KOBO MODELING ILLUMINATOR WITH TENS'upTM

Nowy, lekko bananowy odcień korektora modelującego do rozjaśniania cieni pod oczami i modelowania twarzy. Perfekcyjnie maskuje oznaki zmęczenia, drobne zmarszczki i linie. Pozwala na podkreślenie wybranych partii twarzy. Rozjaśnia skórę, sprawiając, że wygląda ona świeżo i promiennie. Dzięki wygodnemu pędzelkowi zapewnia szybką i łatwą aplikację.
POJEMNOŚĆ: 7 ml
CENA: 16,99 zł



Podobają Wam się nowości?

19 komentarzy:

  1. jak dla mnie nic ciekawego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie widzę nic dla siebie - moze to nawet lepiej :D

      Usuń
    2. Mnie zainteresował tylko korektor :)

      Usuń
  2. neony prezentują się zacnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam akurat zadnego z tych produktów :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio dostałam trochę kolorówki i w sumie na moje szczęście więcej nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie te nowości, ale muszę powiedzieć dość. Zwłaszcza, że zapasy wylewają się z półki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery są super, idealne na lato :)
    już obserwuję! :)
    i zapraszam do mnie: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czasem na limitowanych edycjach mozna znaleźć fajne perełki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten korektor wydaje się najfajniejszy 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcienie chyba nie dla mnie ;) Ale korektor z chęcią bym wypróbowała.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od czasu do czasu lubię zaszaleć z lakierami, te by się doskonale nadawały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię cienie do powiek z Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super produkty :) Ja też muszę się w wolnej chwili wybrać na zakupy kosmetyczne:D

    OdpowiedzUsuń