wtorek, 5 kwietnia 2016

Kilka zakupowych nowości od Evree

W każdym możliwym zakątku blogsfery i nie tylko można przeczytać pieśni pochwalne o kosmetykach marki Evree. W końcu pod wpływem tych wszystkich 'ochów' i 'achów', postanowiłam i ja sprawdzić na własnej skórze, czy rzeczywiście są tak dobre :) Dlatego jakiś czas temu zakupiłam na promocjach kilka produktów, więc teraz jedynie czekają mnie testy. Mam nadzieje, że będą udane i z każdego kosmetyku będę zadowolona.

Pierwsze kosmetyki, które wpadły w moje ręce to 2 balsamy do ciała. Kupiłam je na promocji w Rossmannie- przy zakupie 2 balsamów ich koszt to 21,99 zł. Dla siebie wybrałam:
 Regenerujący balsam do bardzo suchej skóry
 Ratunek dla ciała dla mocno przesuszonej i popękanej skóry


Następnie w Naturze zakupiłam 3 kremy do twarzy:
Essential 20+  (na paragonie zamiast 20+ jest 25+ ??? cena 18,49 zł)
Magic Rose 30+ (18,49 zł)
Revita Perilla 40+ (22,99 zł)


Oczywiście przez pomyłkę zamiast Magic Rose kupiłam Revita Perilla. Następnego dnia wróciłam po Magic Rose i przy okazji zgarnęłam
 Różany tonik do twarzy (10,99 zł)



Miałyście którykolwiek kosmetyki marki Evree? Jesteście zadowolone? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz