sobota, 30 lipca 2011

Drobne zakupy

Ostanio kupiłam sobie zachwalany bloker firmy Ziaja za 6,75zł, w sumie to tylko z czystej ciekawości (chcę sprawidzić, czy pisałyście prawdę o tym produkcie hehe :)), bo tak naprawdę bardzo lubię Antidral i u mnie sprawdził się świetnie, więc zobaczymy czy Ziaja też się postara :) Będąc w sklepie w oko rzuciły mi się nowe kremy do twarzy, wybrałam 25+ w tym drugi krem gratis- 9,99zł, więc warto :)


I jeszcze wczoraj wstąpiłam do Biedronki, po długo oczekiwane przeze mnie szufladki (to nic, że szufladek mam aż nadto, ale jeszcze jedna nie zaszkodzi, no w sumie nie jedną, a dwie :D:D)


Oczywiście szufladki od razu po przyjściu do domu zostały naładowane kosmetykami, a dziś musiałam z nich wszystko wyciągać, aby zrobić im zdjęcia.

11 komentarzy:

  1. Mysle, ze bedziesz zadowolona z blokera:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też w końcu kupiłam blokera i mam też Antidral którego nie mogę skończyć i powiem że efekt niemal identyczny jest po blokerze. A tak teraz patrze na te szufladki i wpadłam na myśl, że też chce je mieć !

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie lepszy z Ziaji:)
    ładne szufladki;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam też te szufladki, szał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha kolejny post o szufladkach :D ja też kupiłam :) używam również blokera i dobrze mi służy :) Antidralu nie miałam okazji wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam blokera, jest skuteczny ale krócej niż Etiaxil. I minusem dla mnie jest klejenie się (o ile pamiętam zawiera glicerynę...)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że w Biedronce są takie szufladki, sama chętnie bym się na takie skusiła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześc Silloe :D miło Cie tu widzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki:)
    Ja używam podobnych szufladek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się nad jakimś żelem zastanowić... Nie wiem za bardzo, co wybrać

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś te szufladki??

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń