środa, 19 kwietnia 2017

Rossmann promocja -49% || Promocja na kosmetyki do makijażu

Od jutra rusza kolejna edycja promocji w drogeriach Rossmann -49%. Promocja obowiązywać będzie w dniach 20-28 kwietnia i tym razem nie będzie podzielona na kategorie (usta, oczy, twarz) jak to miało miejsce we wcześniejszych latach. Dodatkowo można zdobyć rabat -55%, który będzie dostępny tylko dla zarejestrowanych członków Klubu Rossmann posiadających wirtualną kartę klubu (aplikacja w smartfonie), dodatkowo trzeba kupić co najmniej 3 różne kosmetyki do makijażu.



Skorzystacie z promocji ? Ciekawa jestem co macie w planach kupić, dajcie znać :)







7 komentarzy:

  1. Aplikację już pobrałam, listę zrobiłam :D Kupię na pewno podkład z Bielendy, tusz Lovely i kilka pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze podczas promocji robię zapasy kosmetyków, które zazwyczaj używam. Rzadko testuję nowości z kolorówki, szczególnie tej z Ross.
    Żel do skórek z Sally, zmywacze z Isany i żółty tusz z Lovely. Już czekam na otwarcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wybieram się na te promocje :) mam wszystko a i tak czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie skorzystam, wolałam eZebra z darmową dostawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja skorzystałam, ale z zakupów on line, ale w sklepie widziałam dzicz ;/

    OdpowiedzUsuń