niedziela, 30 kwietnia 2017

Co kupiłam na promocji w Rossmannie -55%

Promocja w Rossmannie skończyła się 2 dni temu... kiedy czytałam wpisy innych to się zdziwiłam, że cały czas podczas trwania promocji był "szał ciał" :D, u mnie całe szczęście było spokojnie i kulturalnie :)
Moje zakupy były bardzo skromne, chyba już mnie nie ruszają takie promocje ;) Mam wszystko co chciałam, dla mnie to same nowości...


Evree cukrowy peeling do ust o smaku pomarańczowym
Bell CC fluid korygujący - krycie ma minimalne, ale na okres wiosenno letni dla mnie w sam raz
Lirene FixUp mgiełka utrwalająca makijaż- tak z czystej ciekawości czy zmniejsza pudrowość na skórze :)


A co Wy kupiłyście na promocji w Rossmannie ? Zaszalałyście czy raczej skromne zakupy ?

23 komentarze:

  1. CC z Bell pewnie też kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować ten scrub do ust i chyba sięna niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak sprawdza się ten peeling do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go 2 razy, jak dla mnie ok, ma fajne drobinki, usta są gładkie, smak też bardzo dobry, aż ma się ochotę go zjeść :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W sumie to nic więcej mnie nie ciekawiło :)

      Usuń
  5. ja kupiłam tylko bronzer bo mój się wykończył do 0 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tych rzeczy nigdy nie miałam wiec nawet nie mam co napisac :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wypróbować ten krem cc z bell bo kusi mnie od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On słabiutko kryje, prawie wcale. Raczej bardzo delikatnie wyrównuje koloryt skóry. Także jeżeli zależy Ci na większym kryciu, to sobie go odpuść :)

      Usuń
  8. Mam krem CC. Zostawiam go na lato, bo krycie rzeczywiście jest minimalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, po pierwszym użyciu lekko się rozczarowałam, teraz go polubiłam :)

      Usuń
  9. Uwielbiam ten CC krem od Bell, też się na niego skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go po raz pierwszy, polubiliśmy się :)

      Usuń
  10. Fajne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń