czwartek, 7 grudnia 2017

Limitowana edycja cieni do powiek i rozświetlaczy My Secret zima 2017

Zima zagościła u nas na dobre, a wraz z nią nowe trendy kolorystyczne w makijażu. W tym sezonie marka My Secret przygotowała kolejne nowości kosmetyczne - limitowane edycje palet cieni do powiek Natural Beauty oraz rozświetlaczy Glow Effect Powder. Głębia intensywnych, świetlistych odcieni brązu oraz pomarańczy pozwoli na podkreślenie powiek, nadając im świątecznego blasku. Pełen mieniących się drobinek rozświetlacz zapewni cerze promienny wygląd i efekt "tafli". Wszystkie produkty dostępne są wyłącznie w Drogeriach Natura.


MY SECRET NATURAL BEAUTY EYESHADOW PALETTE - edycja limitowana zima 2017


 CHILLI CHOCOLATE

LITTLE STAR

NATURALLY PRETTY


Palety cieni idealnych do wykonania zarówno delikatnego codziennego makijażu, jak i bardziej wyrazistej wieczorowej stylizacji. Jedwabista silikonowo-mineralna formuła ułatwia aplikację, a hipoalergiczny skład zapewnia komfort i bezpieczeństwo stosowania. Odpowiednio dobrana kompozycja składników gwarantuje idealne przyleganie cieni do powiek i trwałość makijażu przez długi czas. W edycji limitowanej dostępne są trzy nowe kompozycje kolorystyczne.
WAGA: 5,4 g
CENA: 18,59 zł


MY SECRET GLOW EFFECT POWDER - edycja limitowana zima 2017


RISSING STAR

MOONDUST

Rozświetlacz, który zapewnia wyjątkowy blask i świetlisty makijaż. Gwarantuje połysk oraz efekt "taflii". Sprawia, że cera wygląda zdrowo i promiennie. Formuła kosmetyku zapewnia bezproblemową aplikację, a także doskonałe wykończenie makijażu. Produkt dostępny w dwóch odcieniach: delikatnie beżowym RISING STAR i błękitnym MOONDUST.
WAGA: 8 g
CENA: 18,59 zł 


Co sądzicie o limitowanej edycji marki My Secret ?

29 komentarzy:

  1. Nawet fajna ta limitka.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. błękitny mi się marzy:) taka zimna tafla to jest to:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, ja siebie nie widzę z niebieską taflą na twarzy :D:D

      Usuń
  3. Te rozświetlacze są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych rozświetlaczy :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory cieni, a roświetlacze wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki tych dwóch pierwszych paletek mnie najbardziej interesują. Być może po nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. wolę naturalny makijaż mineralny..

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam same pozytywy o tych kosmetykach, chyba muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie wersje cieni do powiek mi się podobają :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobię zakupić taka paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory, zwłaszcza te dwie pierwsze paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozświetlacze super się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolory. Lubię takie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki fajne jednak z doświadczenia wiem że te cienie nie trzymają się zbyt długo na powiekach :(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mają bardzo fajne kolory i chętnie bym wypróbowała czekoladową paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. największe wrażenie robią na mnie cienie do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie wypróbowałabym rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet fajne, ale średnio lubię tę firme ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udana ta limitowanka :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam jeszcze produktów tej marki. Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką naturalnego makijażu, jeśli chodzi o podkreślenie oczu, natomiast lubię pomalować usta czerwona szminką lub w zbliżonych tonacjach.

    OdpowiedzUsuń