czwartek, 24 marca 2011

Podkład STAY MATTE Rimmel

Podkład ten kupiłam pod wpływem reklamy, którą zobaczyłam w Internecie, a cena w drogerii tym bardziej zachęciła mnie do zakupu. Za 20 zł kupiłam podkład, który jak twierdzi producent, dzięki bawełnie matuje, rumianek ma sprawiać, że łagodzi podrażnienia, a ogórek ma odświeżać i nawilżać.


Opakowanie bardzo przypadło mi do gustu- poręczne i w gruncie rzeczy małe, aż trudno uwierzyć, że mieści się w nim 30 ml kosmetyku. Na rynku dostępnych jest kilka odcieni, ja wybrałam najjaśniejszy- 100 Ivory, który po nałożeniu na twarz i tak okazał się odrobinkę za ciemny.




Ale do rzeczy, produkt ten słabo kryje, nadaje się chyba dla osób, które nie mają jakichkolwiek problemów z cerą. Czy nawilża tego nie wiem, jakoś nie zauważyłam. Pomijając te minusy, podkład dobrze się rozprowadza, nie ściera się i nie tworzy efektu maski. Jako, że nie mam problemów ze świeceniem, nie mogę powiedzieć jak sprawdzi się u osób, które mają z tym problem.
Ogólnie rzecz biorąc spodziewałam się czegoś innego, a ten podkład nie zrobił na mnie większego wrażenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz